Campings...ik maak t het een en ander mee.

27 mei 2016 - Eberbach, Duitsland

Bijv. vorige week bij Augsburg 'een parkachtige camping' volgens t boekje. Ik weet niet wat de schrijver bezielt maar de permanente stacaravans met ruime plekken en de trekkers op 10 vierkante meter noem ik niet parkachtig. En dan de camping in Glurns, 4 sterren, aanbevolen en dan weet je t wel 20 euro!! Even verderop heb ik daar een kamer in BenB voor. Was die camping met foto van al dat gras en t muurtje bij de plek. Het was daar zo perfect dat ik acuut neiging kreeg om dingen stuk te maken. Echt te gek; bordeauxrode bankjes in sanitair, 2 fohns per wastafel en kampeerplekken met het soort gras waar menig greenkeeper van de golfclub ontzettend jaloers van wordt. En dan de camping van gisteren bij Kunselsau. In plaats van een camping was het t strandbad van Kunselsau, waar ergens op de ligweide een plek voor een paar tentjes was gereserveerd. En ook al stond t gras '2 kontjes hoog en ik de enige gast was , was deze camping toch erg leuk, vanwege de plaatselijke Biergarten die er bij hoorde, de repetities van het theater (zie foto) en de aardige mensen van de crew en..ik mocht zomaar aanschuiven bij het eten..heerlijke lasagna, prima wijntje erbij. En dat voor 9 euro.

1. Ad van de Kar:
    27 mei 2016
    Hallo Eddy, je gaat als een speer! Nu al weer ver in Duitsland. Je zult de bergen nog gaan missen. Die Alpen zijn inderdaad fascinerend.
    Maar de aardige Duitse mensen maken dit weer goed, tenminste dat was mijn ervaring. Veel fietsplezier!