Je komt nog eens mensen tegen, Ed en Klaske,,bedankt

7 mei 2016 - Monte di Fo', Italië

Maak kennis met Ed, Klaske en Rianne; 3 campings geleden (je weet nog die jaren 70) zat ik in de recreatieruimte mijn reisblog bij te werken toen een stel me aansprak of ik ook de Reitsma route fietste? Overduidelijk natuurlijk omdat iedere keer als ik ergens ga zitten of eten ik dat routeboekje bij me heb. Ed is een een gepensioneerd gymleraar en overduidelijk in topconditie. Zijn dochter rijdt een week met Pa mee richting Florence en Klaske is de bezemwagen annex ploegleiderswagen (een kleine camper) die voorrijd en de stops op de campings voorbereid.

Grappig dat we elkaar nu al een kleine week op de diverse campings tegenkomen, maken een praatje, drinken koffie samen en met heel veel dank, vandaag juist op de zware klimdag hebben ze mijn 20 kg bagage meegenomen in het busje op weg naar de camping op monte di Fo.

Dat scheelde zeg, ik kon zomaar blijven fietsen, de hele beklimming, en raakt niet zo uitgeput. Dank, Dank anders had ik er minstens 2 uur langer overgedaan.

1. Monique:
    8 mei 2016
    Heel eerlijk van je, maar ik moet toch puntenaftrek toepassen of je levert een deel van het prijzengeld in....