Met de gedachten ergens anders....Roparunweekend

14 mei 2016 - Trento, Italië

Vandaag heb ik een flink stuk afgelegd (94km, in 5uur fietstijd) naar Trento en weer met een lekker zonnetje en...jawel alsof de weergoden me gehoord hebben, het windje lekker in de rug. Mijn gedachten waren vandaag bij de teams die vandaag gestart zijn voor de Roparun en speciaal natuurlijk naar team 122, Gelre ziekenhuizen, waar een heel stel collega's van mij hun best doen om zoveel mogelijk geld bij elkaar te lopen voor de stichting Roparun. Zij lopen vanaf Hamburg en Parijs naar Rotterdam, ruim 550 km non-stop, 24uur/dag. Heb je nog wat geld los in de zak of portemonee zitten?.....roparun.nl.......team 122 en ....volgend jaar gaan we met een team vanuit Lochem meedoen!

1. Tim hertsenberg:
    14 mei 2016
    Beetje jammer dat je niet denkt aan je zoon die zijn kampioensfeest op t moment viert met zijn maten
  2. Kirsten Janssen:
    18 mei 2016
    Hi Eddy, Super leuk dat we zelfs fans in Italië hadden zitten. Het was weer een super mooie ervaring! @ Tim, sorry dat het wat pijnlijk voor je is dat je vader eerder aan zijn collega's denkt, maar van Harte Gefeliciteerd!
  3. Peter & Gerdie:
    19 mei 2016
    Geen probleem Eddy, hier http://www.lintenbrink.nl/kampioenen/ en hier http://www.lintenbrink.nl/receptiekampioenen/ kun je alles terugkijken.

Groet Peter Lintenbrink