Water

31 mei 2016 - Remagen, Duitsland

Water.......gisteren 80 van de 88km in de regen gefietst,,en dan niet zo'n beetje ook. Tot aan Koblenz kwam t met plensen naar beneden. Maar gek 't deed me niet zoveel. De temperatuur was goed, de tips van Henk ter harte genomen (blote benen, scheren en olie erop) en zo heb ik me met gladde benen erdoorheen gefietst. Maar ik was ook maar wat blij met mijn regenjackje. Sportfull (no rain hotpeak, weer een aanrader) mag me voor een review vragen. Wat een geweldig ding. Hield alle regen buiten, superlicht en klein, draagt erg fijn. Omdat t om 16.30 droog was heb ik toch gekampeerd. Prima camping aan de overkant van Koblenz. Best leuke stad trouwens. Vandaag op pad met de verwachting tot dik voorbij Remagen te komen. Dat werd een ander verhaal want.....water. Het water heeft samen met eenden en ganzen bezit genomen van de oevers en fietspaden van de Rijn. Laat dat nu net de eerste 40 km van mijn etappe zijn. Niet doorheen te komen dus omfietsen en stond er op het eind van de dag 68 km in plaats van 40 op te teller. Dus gestopt op camping bij Remagen. Hoop morgen wel een stuk verder te kunnen fietsen.